vrijdag 29 november 2013

SU-per-challenge nr 20

Er is weer een nieuwe uitdaging:  su-per-challenges uitdaging-20-kleurenuitdaging
deze keer is het de bedoeling om met bepaalde kleuren te werken.



Mooie kleuren, ik ben er dan ook meteen mee aan de slag gegaan met mijn nieuwste
aanwinst de stempel set: Tape It. Ook een super gave stempel set om mee te werken.

Gebruikte materialen:
Cardstock: Crumb Cake, Strawberry Slush en Whisper White
Inkt: Crumb Cake, Strawberry Slush, Pear Pizzazz, Crisp Cantaloupe, Early Espresso
Stempel sets: Tape It en A Fitting Occasion
Pons: Curly Label, Modern Label, 1" Circle en 1 1/4" Scallop Circle

Fijne dag!
Groetjes
Jacqueline

3 opmerkingen:

  1. Hoi Jacqueline,

    Wat een leuk kaartje hebt gemaakt, die 'Tape It' stempelset is zo leuk!!
    Wel heb je jouw kaartje verkeerd gelinkt bij ons op de SU-per-Challenges blog, want er staat alleen een link naar de foto van je kaartje en niet naar je blog, op deze manier is het lastig voor ons om een reactie bij je achter te laten.

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Chantal
    Dank je wel! Ik vind Tape It ook een super leuke stempel set. Ik heb mijn kaartje opnieuw gelinkt, hopelijk heb ik het nu wel goed gedaan. Het lukte me vorige keer in eerste instantie niet om mijn deelname te plaatsen, dus ik denk dat er daar toen iets niet goed gegaan is. Nu wel hoop ik
    groetjes
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke bijdrage aan de Challenge!
    Dank je wel voor het meedoen.
    Groetjes Nina

    BeantwoordenVerwijderen