vrijdag 6 december 2013

Six Sided Sampler

Vandaag kwam mijn cadeautje binnen van Stampin' Up! wat ik uit mocht zoeken omdat ik gepromoveerd ben als demonstratrice: de Six Sided Sampler met Hexagon Punch.


Natuurlijk ben ik meteen aan de slag gegaan en ik heb een geboortekaartje gemaakt in combinatie met
Zoo Babies
Gebruikte materialen:
Cardstock: Whisper White en Strawberry Slush
Inkt: Crumb Cake, Strawberry Slush en Pink Pirouette
Stempel sets: Six Sided Sampler en Zoo Babies
Pons: Hexagon Punch


Een ander kaartje dat ik gemaakt heb met dezelfde stempel set ziet er compleet anders uit. Voor deze kaart heb ik gebruik gemaakt van meer natuurlijke kleuren uit de kleuren sets Neutrals

Gebruikte materialen:
Cardstock: Crumb Cake, Whisper White, Early Espresso en Designer Paper Neutrals Chocolate Chip
Inkt: Curmb Cake, So Saffron, Early Espresso
Stempel set: Six Sided Sampler en A Fitting Occasion (vlindertje)
Pons: Hexagon Punch


Fijne vrijdag
Groetjes
Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten