dinsdag 27 mei 2014

Veelzijdige Six Sided Sampler

Het is wat rustig geweest op mijn blog, maar dat wil niet zeggen dat ik stil heb gezeten. Ik ben volop bezig met workshops voorbereiden, opdrachten maken en een geweldig feestje aan het plannen. Daarover begin volgende maand meer.

Voor een klant heb ik verschillende kaarten gemaakt van bedankt tot verjaardag tot geboorte en voor allemaal heb ik de Six Sided Sampler gebruikt. Een super gave set om prachtige ontwerpen mee te maken. Daarbij maak ik gebruik van de Stamp-a-ma-jig, de stempel liniaal van Stampin' Up! Een must-have om de stempelafdrukken perfect in een mooi patroon te kunnen stempelen.

Voor alle kaarten heb ik voornamelijk materialen uit de kleurlijn: Subtles gebruikt, zowel het cardstock, als de Designer Paper en natuurlijk de inkt.

 Basis kleur: Soft Sky
Andere kleuren: Marina Mist, Island Indigo, Tempting Turquoise en Sahara Sand
Stempel sets: Six Sided Sampler, Sentimenten (Juiste Woorden) en Zoo Babies


 Basis kleur: Pink Pirouette
Andere kleuren: Blushing Bride, Rose Red, Strawberry Slush en Sahara Sand
Stempel sets: Six Sided Sampler, Sentimenten (Juiste Woorden) en Zoo Babies


 Basis kleur: Blushing Bride
Andere kleuren: Rose Red, So Saffron en Crumb Cake
Stempel sets: Six Sided Sampler en Sassy Sallutations


Basis kleur: Calypso Coral
Andere kleuren: So Saffron, Crushed Curry en Crumb Cake
Stempel sets: Six Sided Sampler en Sassy Salutations


Fijn dat je langskomt

houdt in de maand juni mijn blog in de gaten voor allerlei spectaculaire aanbiedingen

Groetjes
Jacqueline

1 opmerking:

  1. Wat super leuk gedaan Jacqueline. Ik ga ze even onthouden!

    groeten Karla

    BeantwoordenVerwijderen