zaterdag 14 juni 2014

Nederlands regionale bijeenkomst

Vandaag heb ik mijn eerste grote bijeenkomst: The Duthc Regional Event. Deze vindt plaats in Houten, bij Utrecht. Redelijk centraal en voor de meesten aardig goed te bereiken. Tijdens deze bijeenkomst kunnen we niet alleen elkaar ontmoeten, maar krijgen we ook ondersteuning bij onze werkzaamheden. We leren van en met elkaar.

Daarnaast is het swappen ook erg populair en super leuk om te doen. Je maakt van te voren iets, natuurlijk met materialen van Stampin' Up! en dit ruil (swap) je dan met andere demonstratrices (mijn collega's door heel Nederland). Ik vond het erg leuk om iets te bedenken en ben op het volgende gekomen:

Een fleslabel gemaakt met
DSP Wonderful Watercolor (prachtig papier)
en de stempel set: Happy Hour
en de Banners Framelits Dies


Ik ben heel benieuwd welke leuke andere dingen ik allemaal ga krijgen in ruil voor mijn fleslabel.


Leuk dat je langskomt

groetjes
Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten