donderdag 31 juli 2014

Blended Bloom

Heerlijk om te werken met de nieuwe Blendabilities van Stampin' Up! Ze werken super fijn, blenden prachtig en geven een mooi resultaat. En natuurlijk vind ik het SUper dat ze coördineren met andere producten zoals de inkt en het papier. Verschillende sets zijn heel goed in te kleuren en de Blended Bloom is er daar 1 van. Met die set heb ik enkele kaarten gemaakt.

Op woensdag 17 september geef ik een workshop speciaal met deze stempel set en natuurlijk gaan we die dan inkleuren met de Blendabilities. Aan het eind van de workshop neem je niet alleen een paar kaarten, door jouzelf gemaakt, mee naar huis, maar ook de stempel set!
De kosten voor deze workshop zijn: € 20,00 inclusief materialen EN de stempel set: Blended Bloom.
Je kunt de workshop ook bijwonen zonder dat je de gebruikte stempel mee naar huis neemt, de kosten zijn dan, net als anders, € 5,00.

Inschrijven voor deze workshop kan tot 30 augustus, zodat ik op tijd de benodigde stempel sets kan bestellen. Ook moet deze workshop vooraf betaald worden.

Mocht er veel belangstelling zijn, dan plan ik een extra workshop op donderdag 18 september.

Dit zijn de kaarten die ik gemaakt heb met de stempel set, ingekleurd met de Blendabilities.

 Gebruikte materialen:
Cardstock: Whisper White en Cherry Cobbler
Stempel set: Blended Bloom en Bloom with Hope
Inkt: Memento en Early Espresso (voor de tekst)
Blendabilities: de Cherry Cobbler set


Gebruikte materialen:
Cardstock: Whisper White en Coastal Cabana
Stempel Set: Blended Bloom en Something to Say
Inkt: Memento en voor de tekst Early Espresso en Coastal Cabana
Blendabilities: Coastal Cabana



Leuk dat je weer langskomt
fijne dag

Groetjes

Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten