vrijdag 11 juli 2014

Kleuren uitdaging

Het is zo leuk om met de verschillende kleuren van Stampin' Up! te werken en op Pinterest heb ik prachtige combinaties gezien. Hier heb ik me door laten inspireren en de komende dagen zal ik verschillende kaarten laten zien die elke keer weer geïnspireerd zijn door andere kleurencombinaties. Heel erg leuk om te doen.

Mijn eerste uitdaging was deze mix van verschillende kleuren, omdat ik geen Certainly Celery heb, heb ik daarvoor in de plaats Pear Pizzazz of So Saffron gebruikt

Color Throwdown: Color Throwdown #191


En dit zijn de kaarten die ik gemaakt heb

met Pear Pizzazz
Cardstock: Whisper White en Elegant Eggplant
Stempel sets: Petite Petals, Mixed Bunch en tekst van Perfect Pennants
Pons: Blossom


Met Pear Pizzazz
Cardstock: Whisper White en Pacific Point
Stempel sets: Tape It en Something to Say


Met So Saffron
Cardstock: Whisper White en So Saffron
Stempel sets: Work of Art en Something to Say


Er zullen nog meer kleuren uitdagingen volgen, houdt mijn blog in de gaten.


Leuk dat je weer langskomt
Fijne dag

Groetjes
Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten