zondag 10 augustus 2014

Mini-cadeau-doosje

Deze keer heb ik een mini-cadeau-doosje gemaakt, wederom geïnspireerd door Kreativ-am-Deich. Het is een klein, driehoekig, doosje waar een kleinigheidje in past zoals bv. een armbandje, babysokjes of iets lekkers. Ook nu heb ik er een stap-voor-stap van gemaakt zodat jij het thuis ook kunt maken.






Materialen die ik gebruikt heb, voor het voorbeeld hierboven:
Cardstock: Bermuda Bay, Tempting Turquoise en Whisper White
Designer Series Paper Stacks: Subtles
Inkt: Bermuda Bay en Soft Sky
Stempel set: A Fitting Occasion
Pons: 1-1/4" Scallop Circle, 1" Circle en Blossom Punch
Verder nodig: Multipurpose Liquid Glue, Linen Thread en Stampin' Dimensionals.


Voor de stap-voor-stap hieronder:
Cardstock: Bermuda Bay, Daffodil Delight en Whisper White
DSP: Designer Series Paper Stacks: Brights
Stempel set: A Fitting Occasion
Pons: 1-1/4" Scallop Circle, 1" Circle en Blossom Punch
Verder nodig: Multipurpose Liquid Glue, Linen Thread en Stampin' Dimensionals.

 Snijd een stukje cardstock van 12,5 x 6,5 cm.


 Vouw deze dubbel.


Markeer het midden aan beide korte zijden.


 Deze lijnen moet je rillen.


 Ik doe dat met een embossingpen langs de liniaal. Je hoeft de lijnen niet 
perse van te voren te tekenen, meteen rillen mag natuurlijk ook.


 Nadat je gerild hebt, alle lijnen vouwen.


 In elke hoekje een gaatje ponsen en het touwtje erdoor halen.
Zorg dat het lang genoeg is om er een strikje in te leggen.


 Pons uit de cardstock een geschulpte cirkel en uit de DSP een bloem.
Stempel op een stukje Whisper White de tekst met daarin het olifantje.


Plak het cirkeltje op de geschulpte cirkel, gebruik Dimensionals om dit op de bloem te plakken.
Gebruik ook Dimensionals om de bloem op het doosje te plakken.
Je doosje is nu klaar.


Ik hoop dat je het weer leuk vond om een stap-voor-stap van mij te volgen en dat ik je weer heb mogen inspireren om creatief bezig te zijn met de fantastische producten van Stampin' Up!

Fijn dat je weer langskomt
groetjes

Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten