zondag 7 september 2014

Workshop hamburgerdoosjes

Donderdag 11 september geef ik weer een workshop en deze keer gaan we aan de slag met het hamburgerdoosje. Dit doosje maak je met de Hamburger Box Bigz XL (pagina 233) en de Big Shot. Natuurlijk kun je het als een hamburgerdoosje gebruiken, maar het is nog veel leuker om het doosje voor andere doeleinden te gebruiken. Zoals bv. voor traktaties op school, wat Stampin up met Flien heeft gedaan. Te schattig gewoon, die Angry Birds.

Op Pinterest vond ik nog veel meer inspirerend ideeën, ideaal om te CASE-en (Copy And Share Everything). Dit vind ik de meest complimenterende manier van iemands creaties namaken. Voel je dan ook altijd vrij om creaties van mij na te maken en/of te delen, graag zelfs!

Terug naar de workshop, want dan gaan we ook weer SUper leuke doosjes maken. De deelnemers gaan in ieder geval Olaf maken (ja, van de film Frozen).

 Met behulp van verschillende ponsen heb ik de neus,
ogen, wenkbrauwen en tanden gemaakt.


En 1 van deze babydoosjes met bijpassend kaartje. Er kan gekozen worden uit een jongens doosje of een meisjes doosje.







De uitgestanste stempel afdruk heb ik eerst op het kaartje gestempeld en vervolgens met behulp van de Big Shot eruit gestanst. Deze heb ik vervolgens gebruikt om het doosje te versieren. Het kaartje heeft hierdoor al een leuke doorkijk waardoor je de tekst aan de binnenkant van het kaartje kunt lezen.


 De doosjes heb ik eerst bestempeld met de stempel set: Something for Baby
en versierd met een uitgestanste stempel afdruk en de stempel set: Label Love.
Een strikje maakt het geheel af.


Leuk dat je weer langskomt
en nog een fijne dag
Groetjes

Jacqueline



Geen opmerkingen:

Een reactie posten