vrijdag 28 november 2014

Holiday Home

Hallo creatievelingen

De laatste vrijdag van november is bestemd voor een kerstkaart, gemaakt met de stempel set: Holiday Home. Eerlijk gezegd vond ik het deze keer wat lastiger om er een leuke kaart mee te maken. de stempels spreken meer tot mijn verbeelding voor verhuiskaarten dan voor kerstkaarten. Maar als ik af mag gaan op de reactie van onze oudste zoon, die de kaart gaaf vindt, dan is het me toch wel gelukt.



Om de maan te krijgen, heb ik deze keer de omgekeerde maskeer-techniek gebruikt. Met de 2" Cicle punch heb ik een cirkel geponst en deze op de kaart gelegd en vastgehouden terwijl ik met een sponsje de randen van de cirkel met Night of Navy heb gesponst. Als je dan de cirkel weghaalt, blijft er een witte cirkel op de kaart zichtbaar. Het rode huisje heb ik gestempeld met Versamark en daarna bewerkt met Witte Embos poeder en natuurlijk verhit met de Heat Tool. Het blauwe huisje heb ik met Silver Embos poeder gemaakt. En ook de sterren zijn met Versamark gestempeld en geƫmbost met Silver Embos poeder.


De materialen die ik gebruikt heb:

Built for Free Using: My Stampin Blog



Leuk dat je weer langskomt
Fijn weekend
Groetjes

Jacqueline


Geen opmerkingen:

Een reactie posten