zondag 9 november 2014

Sterrendoosje

Hallo creatievelingen

Alvast een hele fijne zondag, een dag voor ontspanning, genieten, samen zijn. Heerlijk, ik houd van de zondag!

Vandaag heb ik voor jullie een 3D project. Deze heb ik gemaakt met de Stars Framelits, maar je kunt in plaats van het zelf te doen, ook de Many Merry Stars Simply Created Kit bestellen.
Built for Free Using: My Stampin Blog



Met deze kit maak je gemakkelijk  zelf 26!! sterren, variĆ«rend in grootte. Kleine en grote sterren en alles zit er bij om deze sterren te versieren.


Nou vind ik het leuk om te kijken of ik het zelf ook kan en dat is me gelukt! Je kunt, met de Stars Framelits zelf sterrendoosjes, of sterren ornamenten maken in 5 verschillende groottes. Ik heb gewerkt met Kraft Cardstock, heerlijk een natuurlijk tint en dan versieren in kerststijl met de Paper Stack: Trim the Tree. En zie hier het resultaat. De grote ster is een doosje en kan dus open (en deze kun je dan natuurlijk vullen met wat lekkers. De kleine ster is een 3D ster en kun je bijvoorbeeld ophangen in de kerstboom of op tafel zetten als versiering.




Built for Free Using: My Stampin Blog


Een hele fijne zondag
Groetjes

Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten