zondag 23 november 2014

Thanks for being you

Hallo creatievelingen

Deze zondag laat ik jullie een creatie zien die gemaakt is met de Envelop Punch Board. Natuurlijk staat ook bij dit project de stempel set: Four Feathers centraal. In plaats van een platte, normale envelop heb ik een envelop doosje gemaakt. Hierin passen met gemak 3 standaard kaarten van 10 bij 15 cm met bijpassende enveloppen (natuurlijk ook met de Envelop Punch Board gemaakt).


Het design papier is helaas retired, maar ik vond hem zo mooi dat ik er graag nog iets mee wilde maken. De kleuren die ik gebruikt heb zijn: Baked Brown Sugar, Coastal Babana, Tangerine Tango en So Saffron. Dit zijn de kleuren die terugkomen in het design papier en ik vind het geweldig om met diezelfde kleuren dan verder te werken. DE kracht van Stampin' Up!  als je het mij vraagt: de geweldig gecoördineerde kleurlijnen. Niet meer zoeken naar het juiste papiertje bij de juiste inkt (of andersom), maar gewoon meteen de juiste kleuren bij de hand hebben. Heerlijk!

Terug naar het project: het envelop doosje heb ik gevuld met 3 kaarten die ik bewerkt heb met Gorgeous Grunge en Baked Brown Sugar (ineens schiet me te binnen dat ik deze set ook bij elk project gebruikt heb deze week. Het is dan ook 1 van mijn meest favoriete stempel sets!).

Zowel de kaarten die in het doosje passen als het doosje zelf heb ik versierd met Four Feathers en de stempel set: Oh my Goodies. Natuurlijk zitten er bij de kaarten bijpassende enveloppen en dit geheel is een prima cadeautje voor een verjaardag of voor de gastvrouw als je een party hebt.

De maten van het envelop doosje: papier 8" - 8", ponsen en rillen op: 3 1/2" en 4 1/2". 90 graden draaien en de lijnen ponsen en rillen. Dit herhaal je tot je alle 4 de kanten hebt gehad. Je kunt er nu een doosje van vouwen. De band die er omheen zit is: 12"- 1 1/2". Voor de bijpassen envelopjes gebruik je de maattabel van de Envelop Punch Board voor een kaart van 4"-6".



Built for Free Using: My Stampin Blog




Een hele fijne zondag
Groetjes

Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten