maandag 1 december 2014

Nederlandse teksten: Juiste Woorden

Hallo creatievelingen

Deze week wil ik weer even aandacht geven aan de stempel set: Juiste Woorden (134966). Dit zijn Nederlandse teksten, op basis van de set die in de catalogus staat (Teeny Tiny Sentiments, pag. 18). Je kunt de set bij mij bestellen en hij bevat 24! verschillende teksten. Voor allerlei gelegenheden zit er wel een passende tekst bij. De stempels zijn niet zo groot, waardoor ze een mooie aanvulling zijn voor een kaart en ook perfect passen op de pons: Modern Label (pagina 220) en Word Window (pagina 222)

De andere set met Nederlandse teksten is een Hostess set: Alledaagse Avonturen (pagina 238, bestelnummer: 1359900) en wie weet komt er binnenkort nog een stempel set met Nederlandse teksten. Zou dat niet gaaf zijn?!

Voor vandaag, maandag, heb ik weer een herenkaart gemaakt. Ik heb met de kleuren: Night of Navy, Soft Suede, Mossy Meadow en Marina Mist gespeeld met dit als resultaat:


De kaart heb ik bewerkt met de stempel sets: Gorgeous Grunge en Work of Art.
Soft Suede en Mossy Meadow zijn gebruikt voor de verfspatten
en Marina Mist voor de grote vlekken en voor het glas (van de set: Happy Hour)
De tekst: Hiep Hiep Hoera (van de set: Sentimenten) is gestempeld met Night of Navy.
En de pons: Label Bracket


Materialen die ik gebruikt heb:

Built for Free Using: My Stampin Blog



Fijne dag vandaag
Groetjes

Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten