maandag 15 december 2014

Wondrous Wreath

Hallo creatievelingen

Komende week wil ik jullie laten zien hoe veelzijdig de SUper leuke set: Wondrous Wreaht is. En mocht je hem nog niet hebben en wel willen bestellen, wees er dan snel bij want deze is maar te bestellen tot 5 januari.

Natuurlijk is hij te gebruiken voor kerstkaarten en kerstornamenten, dat laat ik jullie later deze week zien. Maar de set leent zich ook uitstekend voor een verjaardagskaart of voor een mooie, stemmige herfstkaart.

De kaart die ik jullie laat zien heb ik gemaakt voor Shelli omdat zij, vlak voor de Concentie in Brussel, jarig was geweest en wij allemaal een mailtje hadden gekregen waarin gevraagd werd of wij een verjaardagskaart wilden maken. Demosupport wilde haar hiermee verrassen. Nou, dat is gelukt. Shelli was zeer ontroerd om zoveel kaarten te ontvangen en natuurlijk zong de hele zaal Happy Birthday to You.

Dit is de kaart die ik gemaakt heb


De bloemetjes zijn gestempeld met VersaMark op Vellum,
vervolgens met Silver Embos Powder en de Heat tool bewerkt.
Tenslotte geponst met de Petite Petals Punch.


Materialen die ik gebruikt heb:

Built for Free Using: My Stampin Blog




Leuk dat je weer langskomt
Fijne dag vandaag
Groetjes

Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten