maandag 19 januari 2015

Babykaart

Hallo creatievelingen

Komende week laat ik jullie allerlei projecten zien met de stempelset: Perpetual Birthday Calendar in de hoofdrol. Deze set is bedoelt voor de kit: Perpetual Calendar waarvoor ik workshops in februari heb gepland (wil je hieraan mee doen, geef je dan op via: kruining05@ziggo.nl ).

Omdat deze stempelset zo ontzettend veel leuke kleine stempels heeft in allerlei vormen is het natuurlijk ook heel erg leuk om er iets anders mee te maken. Ze lenen zich dan ook uitstekend om er zelf je eigen achtergrond mee te maken, of ze de hoofdrol te laten spelen. Zelf vind ik dat het meest leuke aan de stempels van Stampin' Up!: de veelzijdigheid en de tal van mogelijkheden. Heerlijk om van alles mee uit te proberen.

Deze maandag trakteer ik jullie op een babykaart, waarbij Perpetual Birthday Calendar een kleine rol speelt, samen met de set: K.J.E.G., dit is een Nederlandse stempelset met allerlei leuke teksten. Daarnaast heb ik ook gebruik gemaakt van de border punch: Confetti Hearts. Uiteraard kun je hier een mooie rand mee ponsen wat je kaart al meteen een mooi uiterlijk geeft, maar hoe leuk is het om de kleine hartjes die je uitponst opnieuw te gebruiken.


En zo heb je dan een geboortekaartje




Materialen die ik gebruikt heb:

Built for Free Using: My Stampin Blog



Leuk dat je weer langskomt
Fijne dag vandaag
Groetjes

Jacqueline


Geen opmerkingen:

Een reactie posten