zondag 25 januari 2015

Doosje met labels met Perpetual Birthday Calendar

Hallo creatievelingen


Vandaag weer tijd voor een 3D project. Ik heb al vaker verteld dat ik me graag laat inspireren door anderen en Pinterest is een geweldige bron om projecten op te zoeken en te bewaren zodat je ze later nog eens kunt bekijken. Ik nodig je dan ook van harte uit om eens bij mijn Pinterest borden te kijken: Pinterest




Naast dit medium zijn ook mijn collega demonstratrices een weldadige bron van inspiratie. Sam Hammond is voor mij echt een voorbeeld. Ze maakt heel veel leuke projecten, zowel kaarten als doosjes. Neem eens een kijkje op haar blog: http://pootles.co.uk/

Het volgende project heb ik geCASEd van haar (Copy And Share Everything), hier is de directe link naar dit project: a-gift-box-of-tags en dit is wat ik er van gemaakt heb.



Gebruikte materialen:

Built for Free Using: My Stampin Blog


Leuk dat je weer langskomt
Fijne dag vandaag
Groetjes

Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten