zondag 8 februari 2015

Een tasje met Painted Blooms DSP

Hallo creatievelingen

Ik heb het al vaker gezegd, maar internet staat vol schitterende voorbeelden van allerlei creaties. Heerlijk om op Pinterest te zoeken en rond te kijken wat mij inspireert en deze voorbeelden dan te bewaren op mijn eigen borden.
Tijdens zo'n ontspannen zoektocht kwam ik een prachtig tasje tegen waarvan ik meteen wist: die wil ik maken. Na wat zoeken kwam ik op de site van de maker en heb ik aan de hand van zijn filmpje mijn eigen tasje gemaakt. Ik heb geen gebruik gemaakt van zijn template die je moet printen, ik heb zelf berekend hoe groot ik het wilde hebben.

Wil jij dit tasje ook maken, ga dan via mijn Pinterest naar de originele maker: Carlos N Molina. 
Ik heb helaas geen stap-voor-stap voor je hoe ik het gedaan heb, maar dit tasje staat wel in maart op het programma. Kijk op het tabblad: workshops voor de details.

Ik heb het tasje gemaakt van cardstock Rose Red en het design papier: Painted Blooms en erg tevreden met het resultaat.




Gebruikte materialen:
Built for Free Using: My Stampin Blog


Leuk dat je weer langskomt
Fijne dag vandaag
Groetjes

Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten