maandag 9 februari 2015

Happy Birthday

Hallo creatievelingen

In de week van Valentijn staat natuurlijk de liefde centraal, dat kan niet missen. En Stampin' Up! heeft leuke sets om mee aan de slag te gaan. Daar kom ik graag later in de week nog op terug. Voor vandaag, maandag, heb ik eerst nog een verjaardagskaart, maar wel een beetje geïnspireerd door het thema liefde.

Eerst heb ik het bovenste gedeelte van de kaart afgeplakt met memo-blaadjes en vervolgens met een sponsje eerst Daffodil Delight aangebracht en daarna Pumpkin Pie. Het hartje heb ik toen pas geponst met de pons: Sweetheart uit de jaarcatalogus.

Uit cardstock: Daffodil Delight, Pumpkin Pie en Real Red heb ik 3 extra hartjes geponst en nog 1 uit Whisper White. De tekst komt uit de set: Sassy Salutations (prachtig lettertype) en heb ik gestempeld met Real Red.

De bovenkant van de kaart heb ik eerst op Real Red cardstock geplakt en vervolgens op de basiskaart (van 10 bij 15 cm) van Whisper White. Daarna heb ik het extra Whisper White hartje terug op de kaart precies in het uitgestanste hartje geplakt. Daarna daar eerst het Pumpkin Pie hartje, toen het Daffodil Delight hartje, vervolgens het Real Red hartje en als laatste het hartje dat gedeeltelijk mee gekleurd is met de onderkant van de kaart.

Je krijgt dan een verhoogd hartje, heel gaaf om dit ook met tekst te doen (zo ben ik op het idee gekomen en enkele weken geleden heb ik daar al iets van laten zien). Op het hartje heb ik nog een Rhinestone geplakt en ook nog eentje links onderaan. Een kaart kan niet genoeg bling hebben :-)

Het resultaat is een Clean-&-Simple-kaart. Soms heb je gewoon niet meer nodig om een mooie, stijlvolle kaart te maken.


Gebruikte materialen:

Built for Free Using: My Stampin Blog


Leuk dat je weer langskomt
Fijne dag vandaag
Groetjes

Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten