zondag 1 februari 2015

Kleurencombinatie, deel 3

Hallo creatievelingen


Het laatste project in de reeks kleurencombinaties is een mandje gemaakt met de Berry Basket Bigz. Dit is een snijmal waarbij je de Big Shot nodig hebt. Voor alle onderdelen moet je 2x een stuk cardstock snijden en dan kun je het mandje maken. De randen van het mandje heb ik vastgeniet met behulp van de Handheld Stapler, maar ik heb eerst de nietjes gekleurd met een blendabilitie: Coastal Cabana.


Het mandje heb ik verder bewerkt met een stempel uit de set: Work of Art en allerlei bloemetjes van o.a. Petite Petals en Pictogram Punches. Natuurlijk heb ik alle bloemetjes geponst met de bijbehorende pons: Petite Petals Punc en Itty Bitty Punch Pack. Rhinestones maken het geheel af waardoor de bloemetjes schitteren.

Ik heb er een trouwmandje van gemaakt en gevuld met 2 beschuitjes en hagelslag voor een mini-ontbijtje voor 2. De tekst op de label is van de set: Your Perfect Day, een schitterende set om trouwkaarten mee te maken.



Gebruikte materialen:
Built for Free Using: My Stampin Blog


Leuk dat je weer langskomt
Fijne dag vandaag
Groetjes

Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten