zondag 8 maart 2015

Beschuit met muisjes

Hallo creatievelingen

Als laatste deze week trakteer ik jullie op 2 babykaartjes. Ook deze kaart is geCASEd (Copy And Share Everything, of te wel: helemaal namaken en deel van wie je het nagemaakt hebt) maar helaas kan ik het origineel niet meer vinden.

Zelf heb ik er nog het zakje met te Mini Treat Bag Thinlits bij gedaan zodat het een cadeautje is geworden die toch door de brievenbus past. De tekst komt van de geweldige stempel set: KJEG (Koop Je Eigen Geschenk). Een leuke set waar mooie teksten in zitten in verschillende lettertypes. En daar hou ik wel van.

En naast een jongenskaartje heb ik ook een meisjes kaart gemaakt waarbij ik natuurlijk wel de kleuren heb aangepast, maar verder dezelfde materialen heb gebruikt.




Gebruikte materialen:
Built for Free Using: My Stampin Blog



Leuk dat je weer langskomt
Fijne dag vandaag
Groetjes

Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten