vrijdag 20 maart 2015

For the Birds

Hallo creatievelingen

Zoals ik eerder aangaf deze week, staat CASEn centraal. Voor degene die het nog niet kent, dit betekent dat je een project namaakt. In zijn geheel, of grotendeels met een eigen draai eraan. In ieder geval is het duidelijk geïnspireerd door een creatie van iemand anders. En binnen de creatieve wereld van kaarten en doosjes maken is het een eer als jouw project nagemaakt wordt. CASEn staat voor: Copy And Share Everything.


De kaart die ik heb gezien staat ook op: sansscrapcorner en het is een van de eerste voorbeelden met de set For the Birds, die ik tegenkom die ik echt ontzettend mooi vind. De stempel set heb ik al wat langer, maar nog niet een keer vond ik inspiratie genoeg om zelf iets moois te maken met de stempels. 


Ik heb de kaart niet helemaal hetzelfde gemaakt, maar hij is er duidelijk door geïnspireerd. En de stempel set For the Birds is ook een ontzettend leuke set, met lieve kleine vogeltjes. Te gebruiken voor allerlei gelegenheden.


De achtergrond heb ik bewerkt met Gorgeous Grunge en Smoky Slate. De hoofdkleur die er echt uitspringt is Calypso Coral. Een mooie, warme kleur.

Gebruikte materialen:

Built for Free Using: My Stampin Blog



Leuk dat je weer langskomt
Fijne dag vandaag
Groetjes

Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten