maandag 2 maart 2015

Herenkaart met Sweets Treat cup

Hallo creatievelingen

Het is enkele weken rustig geweest op mijn blog omdat ik lekker genoten heb van een paar dagen vakantie waarin ik aan allerlei andere projecten gewerkt, zoals de fotoalbums van ons en onze kinderen. En omdat ik vorige week zelf jarig was heb ik het simpel weg te druk gehad voor mijn blog.

Maar vandaag staat er weer een leuke kaart op het programma. Een herenkaart, al kan hij ook prima gebruikt worden voor de verjaardag van een kind.

Voor deze kaart ben ik geïnspireerd door 2 kaarten die ik gezien heb op Pinterest, 1 was van een Amerikaanse, mannelijke! demonstrator: Brian King en de andere van een Duitse collega: Claudi. Ik heb de kaarten gecombineerd in mijn ontwerp.

De treatcup die je aan de voorkant ziet heb ik gevuld met chocolade hartjes die voorzien zijn van een zilverkleurig laagje. Een soort M&M, maar dan chiquer! Het labeltje dat je ziet aan de zijkant kan er helemaal uit zodat je bij de chocolaatjes kunt.


Gebruikte materialen:

Built for Free Using: My Stampin Blog

Leuk dat je weer langskomt
Fijne dag vandaag
Groetjes

Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten