maandag 23 maart 2015

Hostess set: Alledaagse Avonturen

Hallo creatievelingen

Deze week heb ik weer een stempelset in de hoofdrol en wel de prachtige, met Nederlandse teksten: Alledaagse Avonturen. Dit is een Hostess set die je kunt bestellen met hostess credits. Deze credits krijg je vanaf bestellingen van € 200,00. Achterin de catalogi staan verschillende Hostess sets waaruit je kunt kiezen. Je kunt ze alleen met Hostess Credits betalen, ze zijn niet los te bestellen.

Voor vandaag laat ik jullie een verjaardagskaart zien, die ik in 3 verschillende kleuren gemaakt heb. Inspiratie voor de kleuren zijn mijn nichtjes die heel duidelijk een voorkeur voor een bepaalde kleur hebben. En natuurlijk heb ik deze kaarten dan ook voor hun gemaakt, want ze zijn bijna jarig.

De afbeeldingen heb ik ingekleurd met Stampin' Write Markers. Elke kleurlijn heeft zijn eigen Markers, behalve de Verry Vanilla en de Whisper White. De inkt van de markers is net als de Stampin' Pads op waterbasis.

Het is jouw feestje

Gebruikte materialen:

Built for Free Using: My Stampin Blog




Ik vind de stempels van deze set ontzettend leuk, vooral omdat er Nederlandse teksten bij zitten. Zo kun je dus een kaart maken voor een verjaardag, maar ook om iemand een hart onder de riem te steken, succes te wensen met een volgend avontuur (nieuwe baan/opleiding bv.), een verhuiskaart of gewoon omdat je iemand helemaal geweldig vindt en dit graag wil laten weten.

Leuk dat je weer langskomt
Fijne dag vandaag
Groetjes

Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten