dinsdag 17 maart 2015

Zoo Babies

Hallo creatievelingen

Deze week staat CASEn centraal want ik vind dat je niet perse vernieuwend hoeft te zijn. Er zijn ontzettend veel voorbeelden op internet te vinden en ik raak juist heel erg geïnspireerd door wat ik allemaal tegenkom. Meestal geef ik er dan toch een eigen draai aan, maar soms vind ik het ontwerp zo mooi dat ik hem graag helemaal namaak.





Zo vond ik op dit blog: sansscrapcorner hele mooie kaarten. Ze gebruikt wit als basis met daarbij pastel of naturel kleuren. En de elegantie van deze kaarten spreekt mij enorm aan.

Voor deze kaarten heb ik mijn favoriete stempel set voor babykaarten tevoorschijn gehaald en wit op wit met een vleugje roze voor de meisjeskaart en licht blauw voor de jongens kaart.



Ook met jute erbij blijft het geheel rustig en heel elegant. Ik ben dan ook erg tevreden met het eindresultaat.
Elke kaart heb ik verder versierd met candydots en en Line Thread of witte Baker's Twine. Het hartje zit bij de Mini Treat Bag Thinlits. De tekst komt van de set: A Dozen Thoughts. Een set met super leuke kleine tekstjes. Heel handig om te hebben, want ze komen vaak van pas.



Gebruikte materialen:

Built for Free Using: My Stampin Blog

Leuk dat je weer langskomt
Fijne dag vandaag
Groetjes

Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten