zondag 19 april 2015

Berry Basket verjaardagsmand

Hallo creatievelingen

Zoals ik begin deze week al aangaf is de Berry Basket voor veel doeleinden te gebruiken, zeker ook voor een themamandje. Zoals bv. een geboortemandje, beterschapsmandje, trouwmandje en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Voor mijn nichtjes, die pas jarig zijn geweest, heb ik dit verjaardagsmandje gemaakt. Natuurlijk heb ik uitgepakt met vrolijke kleuren om hem zo feestelijk mogelijk te krijgen. Het mandje zelf is gemaakt van het prachtige: Sweet Taffy Designer Series Paper. Heerlijk al die kleuren uit de Brights serie zo bij elkaar.


In het mandje heb ik kleine cadeautjes gedaan met een labeltje eraan, ballonnen op een stokje (van de set: Celebrate Today) en voor elk een eigen verjaardagskaart met een kleinigheidje erin, geïnspireerd door een  verjaardagskaart  die ik al een keer eerder heb gemaakt.

Mijn nichtjes hebben alledrie zo hun eigen lievelingskleur en die komen natuurlijk allemaal terug in het mandje, zowel in het papier als in de versiering. Ik heb met de Petite Pennants Builder en de Banner punch nog wat extra vlaggetjes geponst en aan de zijkant zitten strikken, gemaakt met de Bow Builder punch.


Gebruikte materialen:

Built for Free Using: My Stampin Blog


Leuk dat je weer langskomt
Fijne dag vandaag
Groetjes

Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten