zondag 5 april 2015

Exploding Box

Hallo creatievelingen

Vandaag wil ik jullie heel graag een project laten zien met een ontzettend hoog WAUW effect. Dat heeft het tenminste bij mij wel. De Exploding box! Nee, hij zal niet echt exploderen en er komt ook geen duveltje uit, maar als je het dekseltje van het doosje haalt, klapt het doosje helemaal open.
En binnenin zit dan nog een verrassing. Omdat de mijne is bedoeld voor een verjaardag, heb ik er een taartje in gemaakt met daarin enkele kaarsjes.


In de 4 grootste panelen zit nog een vakje waarin een kaartje zit. Sommige heb ik bestempeld, met stempels uit de set: Birthday Surprise. En uit diezelfde set heb ik stempels gebruikt  om de grootste panelen aan de binnenkant mee te bestempelen.

De materialen die je in ieder geval nodig hebt is een Simply Scored en in ieder geval 1 vel 12" Cardstock. De panelen aan de binnenkant zijn te maken uit een A4, afhankelijk van de grootte van de doos die je wilt maken. En natuurlijk DSP om de panelen te versieren en stempels voor de afwerking.

Ik vond op Pinterest een goede uitleg bij deze video en natuurlijk ga ik er een workshop voor plannen, want ik heb al heel veel positieve reacties gehad op deze Exploding Box. Houdt daarvoor mijn pagina workshops in de gaten.

De doos is voor allerlei gelegenheden te gebruiken, niet alleen voor verjaardagen. Wat dacht je van iemand die geslaagd is, of voor een bruiloft waarbij je op de kaartjes door iedereen een lieve wens  kunt laten schrijven. Of voor een baby met een paar sokjes of een slabbetje in het midden.

En natuurlijk is deze doos ook heel goed te gebruiken als fotodoosje. Eventueel met nog een extra laag in het midden waardoor je nog meer ruimte creëert voor foto's. De mogelijkheden zijn eindeloos.
Kijk maar eens op mijn Pinterest bord: stampin-up-boxes-bags voor nog meer ideeën.



Leuk dat je weer langskomt
Fijne dag vandaag
Groetjes

Jacqueline

2 opmerkingen:

  1. Super leuk gedaan! Ik heb hem inderdaad al eens voor een bruiloft gebruikt! Fijne paasdagen liefs Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je! Het is echt een heel leuk project, voor ontzettend veel gelegenheden te gebruiken. Ik heb er nu nog 2 in de maak voor babietjes.
    knuf Jacq

    BeantwoordenVerwijderen