zondag 26 april 2015

Klein doosje met For the Birds

Hallo creatievelingen

Maandag liet ik al een kaart zien met de leuke set: For the Birds, vandaag trakteer ik jullie op een klein schattig doosje. En gaandeweg met het maken van de voorbeelden voor mijn blog voor deze week, ontstonden er een paar terugkerende thema's: wit, Gorgeous Grunge en Scalloped Tag Topper komen in alle drie de werkjes terug.

Zoals gezegd, nu een doosje. Deze sluit doormiddel van het lipje, wat gemaakt is met de Scalloped Tag Topper. De maten van dit doosje zijn: 4 inch hoog (+/- 10 cm), 2 inch breed (+/- 5 cm) en 1 inch diep (+/- 2 cm). Dit is deze keer in inches omdat ik met behulp van de Simply Scored Scoring Tool de rillijn heb gemaakt zodat ik het doosje goed kon vouwen. Er past bv. een klein flesje parfum in.


Natuurlijk is dit doosje ook geschikt te maken voor allerlei andere mogelijkheden: een babyshower, geboortedoosje, trouwdoosje, beterschapsdoosje enz. enz. De variaties zijn eindeloos.


Gebruikte materialen:

Built for Free Using: My Stampin Blog


Leuk dat je weer langskomt
Fijne dag vandaag
Groetjes

Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten