woensdag 22 april 2015

Retired-List

Hallo creatievelingen



Het is tijd om afscheid te nemen van een heleboel schitterende producten. Wil je graag weten wat er uit de collectie gaat, kijk dan hier op de Retired-List Voor deze producten geldt: OP=OP.

Zit er iets tussen wat je graag wilt bestellen, stuur dan een mailtje naar: kruining05@ziggo.nl 
In mei plaats ik weer een verzamelbestelling, eventueel op verzoek al begin mei. Een persoonlijke bestelling plaatsen kan natuurlijk ook. Houdt daarbij wel rekening met eventuele verzendkosten (alleen bij bestellingen onder € 50,00).

En hoewel afscheid nemen niet fijn is, verheug ik me ook op de nieuwe catalogus die in juni life gaat. In mei heb ik speciale party's bij mij thuis waarbij ik de nieuwe catalogus uitdeel aan mijn klanten en natuurlijk ook al enkele nieuwe producten zal laten zien. Een gezellige avond met elkaar, zonder kosten. Heb jij ook zin om te komen, geef je dan op voor 1 van de data in mei: woensdag 13 mei of dinsdag 19 mei. Voor meer informatie, kijk op mijn pagina: workshops

Leuk dat je weer langskomt
Succes met uitzoeken
Groetjes

Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten