zaterdag 11 april 2015

Samenloop voor Hoop

Hallo creatievelingen

Dit weekend, 11 en 12 april, is weer de SamenLoop voor Hoop, deze keer in buurgemeente Berghem, en ook ik sponsor deze fantastische organisatie. Collega's lopen mee, als ook bekenden en ik voelde me dan ook zeer vereerd toen ik weer gevraagd werd of ik iets leuks wilde maken om te kunnen verkopen bij de kraam. Natuurlijk wilde ik dat en ik heb mijn best gedaan om een leuke, gevarieerde hoeveelheid doosjes en kaarten te maken.

Alles wordt bij het kraampje te koop aangeboden en de opbrengst komt ten goede van de Kankerbestrijding en inloophuizen. Een heel mooi doel om mijn tijd aan te besteden en ik heb dan ook met liefde aardig wat uurtjes hieraan besteed. Hieronder zie je het topje van de berg doosjes.


Wil je meer weten over Samenloop voor Hoop, klik dan hier

Ik wens alle deelnemers veel verbondenheid toe tijdens dit 24 uur durende evenement.

Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten