maandag 13 april 2015

Veelzijdige Berry Basket

Hallo creatievelingen

De projecten van deze week staan helemaal in het teken van de Berry Basket want ik wil jullie graag de veelzijdigheid van dit grappige mandje laten zien. In de voorjaarscatalogus staan natuurlijk al leuke voorbeelden (pagina 21), maar je kunt er nog veel meer mee. Uiteraard is het mandje erg leuk om als themamandje te gebruiken, hier laat ik zondag een mooi voorbeeld van zien.

En wacht dacht je van het mandje op een kaart plakken? Je maakt dan maar 1 deel van het mandje, dit vouw je dubbel en plak je op de kaart. Met het bandje dat als rand bedoeld is voor het mandje, maak je een vakje op de kaart waar iets in past.

Ik heb er deze babykaarten mee gemaakt en ben zeer blij met het resultaat. Er passen zelfs babysokjes in!


De kaart heb ik verder versierd met stempels uit de set: Something For Baby en die uitgestanst met de bijpassende Framelits: Baby's First. En om helemaal in stijl te blijven heb ik het DSP: Lullaby gebruikt. De meisjeskaart bestaat uit de kleuren: Crisp Cantaloupe en Rose Red en de jongenskaart uit de kleuren: Lost Lagoon en Soft Sky. De tekst is van de stempel set: A Dozen Thoughts.


Gebruikte materialen:
Built for Free Using: My Stampin Blog
Leuk dat je weer langskomt
Fijne dag vandaag
Groetjes

Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten