dinsdag 7 april 2015

Verjaardagskaart met Balloon Framelits Dies

Hallo creatievelingen

Ik hoop dat jullie genoten hebben van de Paasdagen die wat het weer betreft zeer aardig zijn geweest. En misschien heb je zelfs wel tijd gehad om lekker te gaan frobelen en heb je mooie dingen kunnen maken. Ik ben in ieder geval wel druk bezig geweest, zowel met het voorbereiden van de workshop van komende woensdag als ook verschillende projecten gemaakt voor mij blog.

Voor vandaag heb ik voor jullie een verjaardagskaart, die ik heel geschikt vind voor kinderen. Ik heb met de Balloon Framelits Dies gewerkt die passen bij de stempel set: Celebrate Today. De letters heb ik gestanst met de Little Letter Thinlits. Je kunt hiermee elk gewenst woord maken en ik heb er de ballonnen mee bewerkt, maar ook de kaart zelf. 

De ballonnen zijn gemaakt van het schitterende DSP uit de afgelopen Sale-A-Bration. Elke ballon heb ik vervolgens met een sponsje en inkt bewerkt zodat ze allemaal een andere kleur hebben en de sterren nog beter te zien zijn. De spetters is een stempel uit de set: Gorgeous Grunge. Ik heb voor de kleuren uit de serie: Brights gekozen omdat ik een vrolijke kaart wilde maken.



Gebruikte materialen:
Built for Free Using: My Stampin Blog


Leuk dat je weer langskomt
Fijne dag vandaag
Groetjes

Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten