maandag 18 mei 2015

Babykaarten natuurlijk met Zoo Babies

Hallo creatievelingen

Nog 1 weekje wachten en dan laat ik graag wat projecten zien met de nieuwe stempels uit de nieuwe catalogus, een sneak peak. Maar deze week komen projecten voorbij met producten die blijven of uit de voorjaarscatalogus komen.

Het project van deze maandag is weer een waterval- babykaart, die ik natuurlijk in jongens en meisjesuitvoering heb gemaakt. Het verschil met de vorige watervalkaart is dat bij deze kaarten de afbeeldingen geheel over elkaar heen vallen. Je ziet ze dus niet al voor een gedeelte, zoals bij mijn kaart van vrijdag 8 mei.


Om er bij deze kaart voor te zorgen dat de afbeeldingen mooi over elkaar vallen, moet elke afbeelding steeds groter zijn. De kleinste zit helemaal onderop en de grootste helemaal bovenop. De maten hiervoor (in inches) zijn: 2 1/2" - 4 1/8", 2 1/2" - 3 3/8", 2 1/2" - 2 5/8" en 2 1/2" - 1 7/8" (Whisper White, om op te stempelen)
En: 2 5/8" - 4 1/4", 2 5/8" - 3 1/2", 2 5/8" -2 3/4" en 2 5/8" - 2" (kleur cardstock naar keus).


De achtergrond heb ik gemaakt met een Sponge Dauber en de kleine stipjes zijn gemaakt met een wattenstaafje. Heerlijk om je eigen achtergrond te maken, zo leuk om te doen. Het bovenste plaatje is de giraf uit de set, de grootste en past daarom ook het beste op het grootste papiertje. Elke afbeelding daaronder wordt kleiner en zo kon ik mooi 4 verschillende stempels van de set gebruiken.



Gebruikte materialen:

Built for Free Using: My Stampin Blog


Leuk dat je weer langskomt
Fijne dag vandaag
Groetjes

Jacqueline













Geen opmerkingen:

Een reactie posten