vrijdag 22 mei 2015

Gorgeous Grunge meets Work of Art

Hallo creatievelingen

Er zijn van die dagen dat ik helemaal blij ben met wat ik zelf gemaakt heb, dit is zo'n dag. De kaart die ik gemaakt heb staat geheel in het teken van favorieten en het is een schitterende kaart geworden. Eentje waar ik echt heel blij van word. En oh, wat ben ik blij dat mijn favorieten komend jaar allemaal nog in de catalogus staan.

Gorgeous Grunge is nog steeds verreweg mijn favoriete stempelset. Zo heerlijk om deze te gebruiken als achtergrond, of als high-light op een kaart, want hij combineert fantastisch met alles wat Stampin' Up! in zijn collectie heeft.

Hoewel ik voor deze kaart maar 1 stempel heb gebruikt uit de set, is het wel juist die stempel die de kaart af maakt. Met ook maar 1 stempel uit de set: Work of Art heb ik zo een geheel eigen sfeer aan de kaart gegeven.




























En omdat de kaart van vandaag uit favorieten bestaat, moest ik natuurlijk wel de kleuren pakken waar ik heel gemakkelijk op terug val: Crumb Cake, Bermuda Bay en Tempting Turquoise. Ik vind deze combinatie schitterend! De details zijn de set: Papillion Potpourri en Pictogram Punches. En zo heb ik uit verschillende sets maar 1 stempel gebruikt om ze op unieke wijze met elkaar te combineren.


Gebruikte materialen:

Built for Free Using: My Stampin Blog



Leuk dat je weer langskomt
Fijne dag vandaag
Groetjes

Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten