maandag 25 mei 2015

Sneak Peek nieuwe catalogus, deel 1

Hallo creatievelingen

Hier is dan eindelijk mijn eerste Sneak Peek, een kaart gemaakt met nieuwe producten uit de nieuwe jaar-catalogus van Stampin' Up!

Er staan weer een heleboel SUper leuke en mooie stempel sets in, jippie! Want dat is toch wel mijn eerste liefde: stempelen. Daar kan ik echt elke dag van genieten. Geweldig om mee te creƫren en heerlijk ontspannend na een dag hard werken. Ik zit dan ook menig avondje te stempelen.

De stempel set van vandaag heet: Sprinkles of Life en van elke verkochte set wordt € 2,25 aan het Ronald McDonald huis gedoneerd. Naast een mooie stempel set steun je ook nog eens een goed doel.

Bij deze set past een geweldige pons: Tree Builder waarmee je (de naam zegt het al) een boompje kunt maken en natuurlijk nog veel meer. De stempel set heeft ook een paar mooie tekstjes zoals degene die ik voor vandaag gebruikt. Als je iemand een hart onder de riem wilt steken, past deze tekst daar heel mooi bij.





























Ik heb gewerkt met een bijzondere en hele mooie kleurencombinatie: Night of Navy, Smoky Slate en Silver embossing poeder. De kaart krijgt er een chique uitstraling door.

Kenners hebben vast ook al gezien dat ik ook gestempeld heb met mijn favoriete stempel set: Gorgeous Grunge, een stempel set die ook dit jaar weer te koop is, jeej! Vandaag dus een beetje: Something old, something new.

Gebruikte materialen:
Cardstock: Wishper White en Night of Navy
Inkt: Smoky Slate en Night of Navy
Stempel sets: Sprinkles of Life en Gorgeous Grunge
Pons: Tree Builder
Afmeting basiskaart: 10 - 15 cm
(elk laagje daarop is enkele millimeters kleiner) 


Leuk dat je weer langskomt
Fijne dag vandaag
Groetjes

Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten