zondag 31 mei 2015

Sneak Peek nieuwe catalogus, deel 3

Hallo creatievelingen

De laatste dag van mei, nog maar een paar nachtjes slapen en dan kan er besteld worden uit de nieuwe catalogus. Heb jij al een verlanglijstje gemaakt? En wat vind jij het leukst? Met welke stempel set wil je graag gaan stempelen?

Ik heb al wel het e.e.a. op mijn verlanglijstje staan en de catalogus een paar keer doorgesnuffeld. Wat staat er toch veel in vind je ook niet? Mooie stempels, prachtige papiertjes en natuurlijk weer nieuwe kleuren bij de In Colors.

Vandaag een doosje dat sluit met een magneetje waardoor het dekseltje mooi dicht blijft zitten. Ik heb het gemaakt van Cucumber Crush, een felle groene kleur uit de nieuwe In Colors. Het doosje heb ik verder versierd met Cherry On Top Designer Paper (pagina 144). Dit is een blok met 48 velletjes van 15,2 - 15,2 cm. Dat is een ander formaat dan we gewend waren, waar ik blij mee ben, want nu heb je voor een vierkante kaart ook meteen een passend design papier.

De Cherry On Top heeft een mooie combinatie van kleuren en vrolijke designs. Met de tekstjes uit de set: Sprinkles of Life heb het labeltje gestempeld. Het organza lintje maakt het totaalplaatje af. Het magneetje zit verstopt onder het designpapier van het flapje en aan de binnenkant van het doosje.


Het doosje heb ik in inches gemaakt en met behulp van de Score Board gerild. Hieronder de maten, met de centimeters tussen haakjes erbij, met daaronder een plaatje hoe te rillen en te knippen.
Afmetingen van het doosje: 4" breed, 2" hoog en 2" diep (10 cm, 5 cm en 5 cm). Je hebt een stuk cardstock nodig van 8" bij 8 1/2" (20 cm bij 21,5 cm)
Rillijnen langs de lange (8 1/2") zijde op: 2", 4", 6" en 8". (5 cm, 10 cm, 15 cm en 20 cm)
Rillijnen langs de korte (8") zijde op: 2" en 6" (5 cm en 15 cm)


Deel jouw creatie met mij, stuur me een foto van het doosje of  laat een reactie hieronder achter met een link naar jouw blogbericht met dit doosje. Ik ben heel benieuwd welke verschillende versies er allemaal gemaakt worden.

Leuk dat je weer langskomt
Fijne dag vandaag
Groetjes

Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten