zaterdag 27 juni 2015

Calypso Coral en Gorgeous Grunge

Hallo creatievelingen

Ook voor vandaag wil ik jullie graag trakteren op een leuke kaart met Calypso Coral en Gorgeous Grunge. Het is een stempel set die ik veelvuldig gebruik en nooit spijt van heb gehad dat ik die gekocht heb. Hij is zo veelzijdig en gemakkelijk in het gebruik.

Ideaal om een eigen achtergrondje mee te maken of om de hoofdrol te laten spelen. En samen met de mooie kleur Calypso Coral een van mijn favoriete producten van Stampin' Up!


Voor het effect van deze kaart heb ik de letters HAPPY gemaakt met de Little Letters Thinlits. De grijze tussenlaag heb ik bestempeld met Gorgeous Grunge en Smoky Slate. Die kleur heb ik ook gebruikt voor de bovenste laag, samen met Blushing Bride en natuurlijk Calypso Coral.

Het tekstje komt van de set: Celebrate Today en 2 candy dots maken de kaart af.

Leuk dat je weer langskomt
Fijne dag vandaag
Groetjes

Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten