donderdag 25 juni 2015

Calypso Coral met Gorgeous Grunge

Hallo creatievelingen

Voor de verandering een keer een leuke kaart op donderdag. Nog steeds word ik SUper blij van de fantastische set: Gorgeous Grunge. Met deze mooie stempels kun je zo veel kanten op en eindeloos combineren. Heerlijk vind ik dat.

Voor de projecten van deze week heb ik gekozen voor de kleuren: Blushing Bride, Smoky Slate en Calypso Coral. Vooral de Calypso Coral vind ik heel erg mooi en gaat verrassend goed samen met een hele scala aan kleuren waarvan ik de combinatie met roze en grijs de allermooiste vind.


De basiskaart is van cardstock gemaakt, uiteraard Calypso Coral met daarop een iets kleiner frontje van Smoky Slate. Op Whisper White heb ik willekeurig de vlekken gestempeld met Gorgeous Grunge en ook met een stempel van de set: Perpetual Birthday Calendar, een set die ik ook graag gebruik om achtergrondjes mee te maken.

Een labeltje en wat vlinders maken de kaart af. Een vrolijke kaart is het geworden met een zeer mooie kleurencombinatie.

Leuk dat je weer langskomt
Fijne dag vandaag
Groetjes

Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten