woensdag 17 juni 2015

Garden in Bloom, deel 3

Hallo creatievelingen

Omdat ik geen genoeg kan krijgen van Garden in Bloom, ga ik deze week los met alleen maar projecten met deze SUper set.

Ook met zachte kleuren kun je mooie kaarten maken. Vandaag een kaart die neigt naar Clean and Simple. Ik hou wel van dit soort ontwerpen, niet te veel op de kaart zodat deze bedrieglijk eenvoudig maar zeer elegant is. En niet te vergeten, snel klaar. Minstens zo fijn vind ik dat je met weinig middelen snel veel kaarten kunt maken.

De kleuren die ik gebruikt heb zijn: Blushing Bride en Old Olive. De Baker's Twine is de Whisper White versie die ik met een Stampin' Write Marker (Old Olive) deels gekleurd heb omdat ik de Old Olive Baker's Twine nog niet heb (hij staat wel al op mijn verlanglijstje). Maar ook omdat ik wil laten zien dat je met een Stampin' Write Marker het witte Baker's Twine om kunt toveren naar elke kleur die jij wilt.





























Een paar Candy Dots voor een extra detail en de kaart is klaar. Clean and Simple, vinden jullie ook?



Leuk dat je weer langskomt
Fijne dag vandaag
Groetjes

Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten