maandag 15 juni 2015

Garden in Bloom, deel 1

Hallo creatievelingen

In de nieuwe catalogus staan ontzettend veel mooie, nieuwe producten waarvan mijn handen jeuken om ermee aan de slag te kunnen gaan. Ik was op slag verliefd op de ge-wel-di-ge stempel set: Garden in Bloom. Wat een ontzettend mooie vind ik die! Ik wil jullie dan ook elke dag deze week een project laten zien met deze fantastisch mooie stempels. Die ook nog eens SUper combineren bij het design papier: English Garden.

Met deze stempels kun je een eigen achtergrond maken, of je eigen design papier waar je dan weer een doosje van kunt maken. De afdrukjes zijn speels getekend en het eindresultaat is verbluffend mooi. Alsof je met penselen in de weer bent geweest. Echt smoorverliefd ben ik op deze stempel set.

De set bestaat uit verschillende stempels die je over elkaar stempelt, het zo genoemde 2-step stempelen. Omdat ze van Photopolymer zijn, kun je door de stempels kijken zodat je ze perfect op elkaar kunt stempelen.


Ik heb gewerkt met de kleuren: Island Indigo, Old Olive en de nieuwe In Color: Watermelon Wonder. De binnenkant van de bloemen zijn ook met Island Indigo gestempeld. Door de stempel 1x af te stempelen wordt de kleur wat zachter en vult hij de bloem perfect en zijn de buitenlijnen extra goed te zien. Hetzelfde heb ik bij de vlinders gedaan met Watermelon Wonder.

Je kunt eindeloos variƫren met deze set. Bijna hetzelfde is deze kaart, met subtiele verschillen. Een extra laagje cardstock zodat het groen nog beter uit komt. Bloemen in plaats van vlinders en de tekst juist weer in dezelfde kleur blauw als de bloemen.

Ik ben heel benieuwd wat jullie van de kaarten vinden.
Morgen meer Garden in Bloom.


Leuk dat je weer langskomt
Fijne dag vandaag
Groetjes

Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten