maandag 8 juni 2015

Herenkaart

Hallo creatievelingen

Vandaag wil ik jullie trakteren op een herenkaart omdat het bijna Vaderdag is. Dan willen we toch de vaders in ons leven extra verwennen. Je eigen vader, of je schoonvader, of zoals in mijn geval, de vader van mijn kinderen.

Wij pakken niet heel groots uit, een tekening, knutsels, een lief gedichtje en ontbijtje op bed vinden wij al een grote verwennerij. Gewoon even wat extra aandacht op die dag.

Nu zijn onze kinderen al groot en zullen er niet veel tekeningen, knutsels of gedichtjes meer gemaakt worden. Maar een lekker ontbijtje op bed blijven we nog steeds doen, samen met een boel extra knuffels. En misschien wel een klein cadeautje.

De kaart heb ik gemaakt met de stempel Hardwood. Deze heb ik met 2 kleuren (Delightfull Dijon en Crumb Cake) bewerkt, met behulp van de Sponge Daubers. De tekst komt van de set: Oh My Goodies die ik ingekleurd heb met markers zodat het randje niet mee gestempeld werd. Het kleine tekstje komt van: Something to Say. Deze heb ik op een klein labeltje gestempeld die vervolgens in het envelopje past, wat ik natuurlijk met de Envelop Punch Board heb gemaakt.


Het is een stoere kaart geworden met een lieve boodschap.

Leuk dat je weer langskomt
Fijne dag vandaag
Groetjes

Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten