vrijdag 12 juni 2015

Heren week bij Stampin Jacqueline

Hallo creatievelingen

De heren staan centraal deze week en hoewel ik laatst ergens las dat heren minder om kaartjes krijgen geven, wil ik dat liever niet geloven. Vooral omdat ik denk dat een kaartje krijgen een van de leukste cadeautjes zijn die je kunt krijgen.

Omdat je niet verwacht een kaartje te krijgen, of omdat je het krijgt van iemand waar je het niet van verwacht. Want zeg nou zelf, elk kaartje dat je krijgt is toch een kleine verrassing omdat je weet dat de maker er tijd en aandacht aan heeft besteed speciaal voor jou. Ik ben er van overtuigd dat iedereen dat weet te waarderen, ook de mannen in ons leven.

Vandaag een redelijk eenvoudig kaartje waarbij het om het Design papier gaat. Dit is de Bohemian Designer Series Paper. Heerlijke, diepe kleuren, met vooral veel gebruik van Bermuda Bay. Mijn meest favoriete blauwige kleur. Dat kan niet mis gaan :-)


Ik ben heel benieuwd naar wie jullie zo'n kaartje zouden sturen. Wie zou jij hiermee blij kunnen maken?

Leuk dat je weer langskomt
Fijne dag vandaag
Groetjes

Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten