dinsdag 2 juni 2015

Nieuwe In Colors 2015- 2017: Cucumber Crush

Hallo creatievelingen

Hoera, de nieuwe catalogus is online! Wil jij ook graag kijken wat er weer allemaal voor moois in staat, klik dan links op de catalogus en ga er lekker voor zitten. En zit er iets tussen wat je graag wilt bestellen, stuur dan een mailtje naar: kruining05@ziggo.nl

Voor meer informatie over bestellen, kijk dan bij: bestellen of klik hierboven in het menu op bestellen. Ook geef ik maandelijks verschillende workshops waarbij gewerkt wordt met producten van Stampin' Up! Wil jij ook een keer aansluiten, kijk dan bij: workshops voor de data en de kosten.

1 van de vele nieuwe producten van dit jaar zijn de nieuwe In Colors 2015 - 2017 die deze hele week de hoofdrol spelen in mijn blogberichten. Vandaag is dat: Cucumber Crush!

Groen is niet mijn meest gebruikte kleur, maar ik vind deze kleur erg mooi en ben heel blij met deze felle kleur groen omdat hij perfect past tussen de andere felle kleuren van de Brights familie.


Met alle kleuren van de nieuwe In Colors heb ik een eigen achtergrond design gemaakt. Het kaarsje en de tekst komen van de nieuwe stempel set: Sprinkles of Life (pagina 189) en de grote banners heb ik gemaakt met de nieuwe pons: Banner Triple (pagina 165). Het randje op de banner en de kaart heb ik getekend met de Stampin' Write Marker (kleur: Tip Top Taupe).

Het kleine vlaggetje aan de paperclip is gemaakt met de Banner Punch (pagina 166) en het vogeltje komt van de nieuwe pons: Tree Builder (pagina 167).

Leuk dat je weer langskomt
Fijne dag vandaag
Groetjes

Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten