maandag 29 juni 2015

No Bones about It, deel 1

Hallo creatievelingen

Hebben jullie die leuke set met dinosaurussen ook gezien, op pagina 43? En gedacht dat dit SUper geweldige stempels zijn om kinderkaarten mee te maken? Ik ook!

Daarom deze week: No Bones about It.

Voor vandaag een stoere verjaardagskaart met T-Rex, DE dinosaurus onder de dinosaurussen. Denk je aan dinosaurussen, dan denk je automatisch aan die grote gevaarlijke T-Rex. Gelukkig lijkt hij minder gevaarlijk op deze kaart met zijn verjaardagsmutsje.


No Bones about It is een two-step stempel set, want als je wilt kun je elke dinosaurus van botten voorzien. Je stempelt daarvoor de botten in een donkerdere kleur dan de dichte stempel. Of, wat ik gedaan heb, de dichte stempel 1x afstempelen voordat je deze op de kaart stempelt. Daarna de botten in dezelfde kleur eroverheen stempelen.

De kleuren die ik gebruikt heb zijn: Mossy Meadow voor T-Rex, Watermelon Wonder voor het accent en op de achtergrond heb ik de voetstappen in Tip Top Taupe gestempeld. De Baker's Twine heb ik met de Watermelon Wonder Stampin' Write Marker gekleurd. Goed laten drogen zodat de inkt niet meer afgeeft op je kaart.

Benieuwd wat ik nog meer gemaakt heb? Houdt dan mijn blog deze week in de gaten.

Leuk dat je weer langskomt
Fijne dag vandaag
Groetjes

Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten