zaterdag 4 juli 2015

No Bones about It, deel 4

Hallo creatievelingen

Vandaag alweer deel 4 van mijn: No Bones about It-week. De set is zo leuk om mee te werken dat ik binnen de kortste keren een tafel vol met projecten heb.

Het zakje dat je ziet heb ik gemaakt met Mini Treat Bag Thinlits van het nieuwe Glasine papier. Geweldig materiaal, dun en doorschijnend, maar stevig genoeg om er zakjes van te maken. Op pagina 148 staan ze in de catalogus en het wordt door Stampin' Up! beschreven als: dikke vellen met het delicate uiterlijk van tissue papier. Geweldig voor enveloppen en zakjes.

En hoe leuk zijn deze om te gebruiken als traktatie voor op school? Natuurlijk gevuld met wat lekkers zoals bv. dino-koekjes, of gekleurde dino-eieren (M&M's).



De kleuren die ik gebruikt heb zijn Island Indigo en Bermuda Bay en ik kan me voorstellen dat ze ook heel erg leuk zijn juist in de felle kleuren van de M&M's. Of in naturel tinten en zelfs in roze is het een SUper leuke traktatie. 

Leuk dat je weer langskomt
Fijne dag vandaag
Groetjes

Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten