maandag 13 juli 2015

Punch Art, deel 1

Hallo creatievelingen

Deze week trakteer ik jullie op iets wat ik niet snel maak. Van een vriendin moest ik een keer uit mijn comfortzone stappen en iets maken met Punch Art. Als je hierop googled of kijkt bij Pinterest, dan vind je ontzettend veel leuke en hele diverse voorbeelden.

Zo gezegd zo gedaan, mijn tafel vol met ponsen en Pinterest op de tablet erbij. En ik moet zeggen, het is erg leuk om te doen. Het kost wel iets meer tijd om een project te maken en ik hou heel erg van snel en simpel (maar vooral snel).

En geheel stempelloos is het niet geworden, hier en daar een highlight of een stukje tekst heb ik er bij gestempeld.

Voor deze kaart heb ik verschillende ponsen gebruikt: Cirkel ponsen, hartje, ovalen (groot en medium), de rondjes en het hartje van de Owl Builder. Medium ovalen voor de poten, grote ovaal voor de ballonnen en het kikkerhoofd. Hartje voor de "strik" achter het oog. De pootjes en de onderkant van de ballonnen zijn gemaakt met het hartje van de Owl Builder. De bloemetjes en de tekst zijn van de set: Sprinkles of Life.


Heel erg leuk Punch Art, wat vinden jullie?


Leuk dat je weer langskomt
Fijne dag vandaag
Groetjes

Jacqueline


2 opmerkingen:

  1. Nou dat is je goed gelukt Jaqueline, ik ben benieuwd wat je nog meer laat zien deze week, want deze is al SUper leuk.
    Groeten Karla

    BeantwoordenVerwijderen