dinsdag 28 juli 2015

Watercolor Wings, deel 2

Hallo creatievelingen

Vandaag een kaart zoals jullie die niet van mij gewend zijn, maar wel een beetje in navolging van mijn Punch Art week, enkele weken geleden.

Ik ben geheel weer uit mijn comfortzone gestapt en heb geprobeerd totaal iets anders te maken en ben wel blij met het resultaat. Hij is ook echt geworden zoals ik hem in mijn hoofd had zitten. Deze keer heb ik de kleine vlinder uit de set gekozen en deze bouw je op dezelfde manier op als de grote.

Voor de buitenkant heb ik Daffodil Delight gebruikt, voor het middengedeelte ook maar dan 1x afgestempeld en voor de binnenkant Early Espresso. Daarna de vlinder gestanst met de mal uit de set: Butterflies Thinlits, zie pagina 172 (let op, dit is niet de bijpassende set uit de bundle).




























De kaart is vierkant (14,5 bij 14,5 cm) en ik heb er 3 cirkels uit geponst met de 2" Circle Punch. Vervolgens heb ik met verschillende maten cirkel ponsen uit Early Espresso en Daffodil Delight cirkels geponst en hiermee de kaart versierd. Waar nodig heb ik stukjes cardstock weggesneden zodat de grote open cirkels onbedekt bleven. Enkele kleine cirkels heb ik met Dimensionals opgeplakt. De kaart heb ik verder versierd met Candy Dots.


Ik ben heel benieuwd wat jullie van deze kaart vinden.


Leuk dat je weer langskomt
Fijne dag vandaag
Groetjes

Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten