donderdag 20 augustus 2015

Clean & Simple, Garden in Bloom

Hallo creatievelingen

In de reeks Clean & Simple vandaag een wat drukkere kaart, maar nog steeds heel eenvoudig te maken. De opbouw van de kaarten is hetzelfde als de kaarten die ik eerder deze week liet zien, een gekleurde basiskaart, daarop Basic Black en Whisper White als toplaag.

De bloem komt uit de set: Garden in Bloom (pagina 119) en de stempel met de buitenrandjes heb ik met StaZon gestempeld. In plaats van de opvullende stempel precies in de bloem te stempelen, heb ik deze willekeurig op de kaart gestempeld in 2 kleuren. De tekst kom van Celebrate Today (pagina 102).


Gebruikte kleuren voor de bovenste kaart: Melon Mambo en Bermuda Bay. Voor kaart hieronder heb ik Rich Razzleberry en ook Bermuda Bay gebruikt.



Al met al zijn het hele vrolijke kaarten geworden, Clean & Simple te maken.


Leuk dat je weer langskomt
Fijne dag vandaag
Groetjes

Jacqueline

2 opmerkingen:

  1. Even weer een berichtje van mij! Erg mooie kleuren combinatie, hier wordt je blij van als je die mag ontvangen! Fijne dag liefs Karla

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel. Ben zelf ook erg blij met het eindresultaat van deze kleuren bij elkaar

      Verwijderen