dinsdag 25 augustus 2015

Happy Birthday met Gorgeous Grunge

Hallo creatievelingen

De laatste weken maak ik graag kaarten waarbij de tussenlaag van Basic Black is. Dat is een kleur die ik niet zo heel veel gebruik, maar zo vind ik het wel erg mooi. Zeker in combinatie met een kleur uit de Brights familie zoals hieronder: Tempting Turquoise.

Voor deze kaart heb ik mijn favoriete stempel set tevoorschijn gehaald: Gorgeous Grunge (pagina 123). Vooral de verschillende spetters gebruik ik graag en veel. Het is een vrolijke kaart geworden met de kleuren: Tempting Turquoise, Melon Mambo en Night of Navy.


De tekst komt uit de set: Something to Say (pagina 108), een hele handige set om te hebben omdat er een verscheidenheid aan tekstjes in zit. Het zijn tekstjes die je als paar kunt matchen, maar ook heel goed op zichzelf staand kunt gebruiken.

Met de Washi Label heb ik de tekst geponst en voorzien van een extra zwart laagje om meer dimensie te geven. Daaronder zit Silver Metallic Thread (pagina 159). Dit is dun, metaalachtig draad en verkrijgbaar in de kleuren goud en zilver.

Leuk dat je weer langskomt
Fijne dag vandaag
Groetjes

Jacqueline


Geen opmerkingen:

Een reactie posten