zondag 9 augustus 2015

Here's to You, Watercolor Whishes

Hallo creatievelingen

Als laatste in deze reeks ook een 3D project. Ik hiervoor een favoriete framelit tevoorschijn gehaald: de Curvy Keepsake Box (pagina 171). Je maakt e zulke schattige doosjes mee en op Pinterest heb ik ook al vele variaties gezien zoals een lieveheersbeestje en andere diertjes en zelfs een caravan! Echt veelzijdig dus, dit doosje.



Van het geweldige design papier: English Garden heb ik het doosje gemaakt en met de framelits Tags & Labels (pagina 173) een mooi bijpassend labeltje gemaakt. Natuurlijk heb ik met een tekststempeltje uit de Watercolor Whishes kit een tekstje op gestempeld heb. Het doosje heeft op deze manier niet veel nodig. Enkele hartjes, wat Rhinestones, en het doosjes is klaar.

Ik hoop dat je deze week weer genoten hebt van de diverse projecten en misschien heb ik jou wel weten te inspireren. Ik zou het leuk vinden als je met mij deelt wat je gemaakt hebt. Je kunt een foto mailen naar: kruining05@ziggo.nl zodat ik deze op Facebook kan plaatsen.

Leuk dat je weer langskomt
Fijne dag vandaag
Groetjes

Jacqueline


Geen opmerkingen:

Een reactie posten