donderdag 13 augustus 2015

Stake Your Claim, Feel Better

Hallo creatievelingen

Ook nu een 3D project, wederom gemaakt met Mini Treat Bag Thinlits en het schitterende papier: English Garden. En ook nu zit er een zakje met zaadjes in. IJsbloemen als ik me niet vergis en bij het design papier zat een mooi patroon wat hier ook weer perfect bij past.

Omdat je de framelits ook kunt gebruiken met andere stempelssets, heb ik vandaag gekozen voor een tekst uit de set: Sassy Salutations. Een stempelset met een prachtig font, want de teksten zijn allemaal heel krullerig. En Feel Better past perfect in de framelit. Je stempelt eerst de tekst en past dan het framelit van jouw keus erover.


Ik heb het zakje verder versierd met verschillende bloemenponsen in de kleuren: Melon Mambo en Pink Pirouette omdat deze kleuren terugkomen in het zakje met zaad. Een lintje en een klein tekstje van de set: Stake Your Claim: Special delivery en mijn beterschapscadeautje is klaar.

Leuk dat je weer langskomt
Fijne dag vandaag
Groetjes

Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten