zondag 16 augustus 2015

Stake Your Claim, new home

Hallo creatievelingen

Save the best for last, dat heb ik nu ook gedaan. Voor vrienden van ons die pas geleden zijn verhuisd, heb ik dan ook dit cadeauzakje gemaakt. Ook nu wederom met het prachtige English Garden Designer Series Paper. Echt een aanrader, zo mooi die verschillende designs en in prachtige kleuren.

Omdat ik het zakje graag wilde versieren heb ik gekozen voor het ingetogen papier met de blaadjes. Het zakje zaad heeft paarse bloemen op de voorkant, exact dezelfde kleur als Wisteria Wonder. Perfect passend bij elkaar dus.

De letters van de nieuwe set: Layered Letters Alphabet (pagina 133) passen precies in enkele framelits waardoor je je eigen teksten kunt maken. Ik heb ze hier gestempeld met Old Olive, een kleur die ook in het design papier terug komt.


Ik heb echt uitgepakt voor dit cadeautje en veel verschillende stempels en framelits gebruikt en om alles zo goed mogelijk bij elkaar te laten passen heb ik Baker's Twine White gekleurd met de Wisteria Wonder Stampin' Write Marker. De tekst: home, heb ik met de hand erbij geschreven, natuurlijk met de bijpassende marker: Mossy Meadow.

Leuk dat je weer langskomt
Fijne dag vandaag
Groetjes

Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten